
MI ÉRI MEG A PÉNZÜNKET?
Hogyan állnak át az okos cégek a termékértékesítésről az értékszolgáltatásra?
Szerzők: Marco Bertini, Oded Koenigsberg Pallas Athéné Könyvkiadó Kft., 2020
Hogyan írják át egyes cégek a kereskedelem szabályait azáltal, hogy tényleges
célokat és eredményeket adnak el bizonyos eszközök vagy szolgáltatások helyett?
Marco Bertini, a barcelonai ESADE Business School docense és marketing
professzora, valamint Oded Koenigsberg, a London Business School marketing
professzora és dékánhelyettese leírják, hogy milyen innovatív bevételi
modelleket alkalmaznak e trendformáló vállalatok. Arra is rávilágítanak, hogy a
termékek tulajdonlásán alapuló bevételi modellek mára meghaladottá váltak, a
technológia fejlődése ugyanis lehetővé tette a cégek számára, hogy olyan
hatásadatokat gyűjtsenek, amelyek jelzést adnak arról, hogy az ügyfelek mikor és
hogyan használják a termékeiket, és arról is ahogyan ezen termékek teljesítenek.
A szerzők ugyanakkor e modellek kihívásait is felvázolják, és végül praktikus
útmutatást adnak olyan kérdésekben, mint például az eredmény meghatározásának
kritériumai, az adatgyűjtéssel kapcsolatos aggályok vagy éppen a belső
szervezeti korlátok kezelése. Az itt bemutatott innovatív bevételi modellek a
teljes piacot újradefiniálják, és képesek megváltoztatni a közmeggyőződést. A Mi
éri meg a pénzünket? című könyv annak megértésében segíti a szervezeteket és
vezetőiket, hogy ezek a váltások miképp befolyásolják majd jövőjüket, és miként
tudják majd a lehető legteljesebben kiaknázni az ezekből eredő lehetőségeket. A
kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 192 oldal
Szerzők: Marco Bertini, Oded Koenigsberg Pallas Athéné Könyvkiadó Kft., 2020
Hogyan írják át egyes cégek a kereskedelem szabályait azáltal, hogy tényleges
célokat és eredményeket adnak el bizonyos eszközök vagy szolgáltatások helyett?
Marco Bertini, a barcelonai ESADE Business School docense és marketing
professzora, valamint Oded Koenigsberg, a London Business School marketing
professzora és dékánhelyettese leírják, hogy milyen innovatív bevételi
modelleket alkalmaznak e trendformáló vállalatok. Arra is rávilágítanak, hogy a
termékek tulajdonlásán alapuló bevételi modellek mára meghaladottá váltak, a
technológia fejlődése ugyanis lehetővé tette a cégek számára, hogy olyan
hatásadatokat gyűjtsenek, amelyek jelzést adnak arról, hogy az ügyfelek mikor és
hogyan használják a termékeiket, és arról is ahogyan ezen termékek teljesítenek.
A szerzők ugyanakkor e modellek kihívásait is felvázolják, és végül praktikus
útmutatást adnak olyan kérdésekben, mint például az eredmény meghatározásának
kritériumai, az adatgyűjtéssel kapcsolatos aggályok vagy éppen a belső
szervezeti korlátok kezelése. Az itt bemutatott innovatív bevételi modellek a
teljes piacot újradefiniálják, és képesek megváltoztatni a közmeggyőződést. A Mi
éri meg a pénzünket? című könyv annak megértésében segíti a szervezeteket és
vezetőiket, hogy ezek a váltások miképp befolyásolják majd jövőjüket, és miként
tudják majd a lehető legteljesebben kiaknázni az ezekből eredő lehetőségeket. A
kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 192 oldal

Adatlap
Ár: | 2.380 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.06.20 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MI ÉRI MEG A PÉNZÜNKET?" című hirdetést látja. (fent)