Betöltés...

Steve Strid, Claes Andréasson - Viking ?marketing - Sikeres

A ?IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású
gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk -többek között- a
Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót, az Ericssont, a Legót és az Absolut Vodkát.
Svédország, Dánia, Norvégia és Izland összlakossága nem éri el a 20 milliót,
vagyis a modern vikingek a Föld népességének mindössze 0,3 %-át teszik ki.
Hihetetlen, de ennek ellenére ők bonyolítják a világ összes
exporttevékenységének 3 %-át! Igen, a skandináv termékek első osztályúak, de
mégis a márkaneveik hódították meg a világot. Az erőszak korának vége, de a
vikingeknek még mindig megvan az a zseniális és némileg különc hozzáállása,
amellyel nevet tudnak szerezni a cégeiknek, a termékeiknek és az ügyeiknek. ?A
viking marketing? elmeséli, miként nem működik a reklám, és hogy ez miért jó,
miért értelmetlen a versengés, továbbá hogy a büntetés-jutalmazás rendszere
miért primitív eszköz a motiválásra, és hogy miért is nem a pénz a világ
mozgatórugója, valamint, hogy az ügyvédeknek miért az utolsó hajóban a helyük?

Tovább
Adatlap
Ár: 1.850 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2024.05.06
Eddig megtekintették 3 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Steve Strid, Claes Andréasson - Viking ?marketing - Sikeres
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Steve Strid, Claes Andréasson - Viking ?marketing - Sikeres " című hirdetést látja. (fent)