Betöltés...

MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK

Typotex Kiadó, 2017 A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a
menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti
szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és
Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez,
szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben
mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát. A kötet adatai: Formátum:
B/5 Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 330 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 3.230 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2025.04.30
Eddig megtekintették 12 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK" című hirdetést látja. (fent)