
MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK
Typotex Kiadó, 2017 A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a
menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti
szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és
Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez,
szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben
mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát. A kötet adatai: Formátum:
B/5 Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 330 oldal
menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti
szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és
Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez,
szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben
mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát. A kötet adatai: Formátum:
B/5 Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 330 oldal

Adatlap
Ár: | 3.230 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2025.04.30 |
Eddig megtekintették 12 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK" című hirdetést látja. (fent)